News Ticker

ΔΕΗ: Σε σχήμα υπό τον ξάδερφο του Ευκλείδη Τσακαλώτου η διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών

Σε σχήμα εταιρειών επικεφαλής του οποίου φέρεται να είναι η Qualco του Ορέστη Τσακαλώτου (ξαδέρφου του Ευκλείδη Τσακαλώτου) φέρεται να καταλήγει η διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών της ΔΕΗ.

Σε σχήμα εταιρειών επικεφαλής του οποίου φέρεται να είναι η Qualco του Ορέστη Τσακαλώτου (ξαδέρφου του Ευκλείδη Τσακαλώτου) φέρεται να καταλήγει η διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών της ΔΕΗ, με βάση το διεθνή διαγωνισμό που “έτρεξε” πρόσφατα η επιχείρηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο διαγωνισμός που είχε διενεργήσει πρόσφατα η ΔΕΗ για την πρόσληψη ειδικών στη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών ανέδειξε ως υπεργολάβους το σχήμα των εταιρειών IBM Hellas, Deutsche Bank London Branch, Estia Business Group, Deloitte Business Solutions, KPMG, Qualco UK, ΚΑΠΑ RESEARCH και Νικόλαος Α. Ανδρικόπουλος και Συνεργάτες Δικηγορική Εταιρεία”, με επικεφαλής του σχήματος να εμφανίζεται η Qualco, ενώ ως “ δανείζουσα εμπειρία” φέρεται να επιλέχθηκε ο χρηματοοικονομικός οίκος FINACITY CORPORATION.

Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, οι ειδικοί που θα αναλάβουν το έργο της διαχείρισης, εξετάζοντας πιθανότατα και το ενδεχόμενο τιτλοποίησης των χρεών, θα πρέπει μεταξύ άλλων να παρέχουν τις ακόλουθες υπηρεσίες:

1. Εκπόνηση αναλυτικού πλάνου υλοποίησης υπηρεσιών. Το σχέδιο θα πρέπει να παραδοθεί εντός δύο μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
2. Ανάπτυξη στρατηγικής διαχείρισης οφειλών και καθορισμός συστηματικών δράσεων διαχείρισής τους. Η στρατηγική θα πρέπει να παραδοθεί σε τέσσερις μήνες από την υπογραφή της σύμβασης
3. Μελέτη για εξέταση δυνατότητας χρηματοδότησης/τιτλοποίησης απαιτήσεων. Εντός έξι μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
4. Σχεδιασμός πλαισίου υλοποίησης, παρακολούθησης και αξιολόγησης των δράσεων. Εντός έξι μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
5. Ανάληψη διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Η κοινοπραξία που αναλαμβάνει το έργο έχει τη δυνατότητα επίσης να αναθέσει μέρος των εργασιών της και σε υπεργολάβους, όπως επίσης και να εγκατασταθεί σε χώρο της ΔEΗ, απασχολώντας 30 άτομα σε προσωπικό.