News Ticker

OTE: Πρωτιά στα βραβεία εξυπηρέτησης πελατών

Την πρώτη θέση κατέκτησε ο ΟΤΕ στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για το 2014.

Την πρώτη θέση κατέκτησε ο ΟΤΕ στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για το 2014.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της 5ης τελετής απονομής το 13888 του ΟΤΕ κατέκτησε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία “Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας”. Σημειώνεται ότι μόνο το 2014 η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ πραγματοποίησε περισσότερες από 13 εκατ. ξεχωριστές επαφές με πελάτες.

Το ΕΙΕΠ είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο την υποστήριξη και αναβάθμιση του ρόλου όσων άμεσα ή έμμεσα έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και το Δημόσιο τομέα, αποσκοπώντας στην προαγωγή άριστων πρακτικών εξυπηρέτησης.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνονται στην Ελλάδα από το 2010. Στη φετινή, 5η διοργάνωση, υποβλήθηκαν 110 υποψηφιότητες από 85 επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, το Ινστιτούτο βραβεύει τον πρώτο ανάμεσα σε εταιρείες, οργανισμούς και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους, για τις πρακτικές τους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Η κριτική επιτροπή κάθε κατηγορίας αποτελείται από 3 κριτές και 1 αναπληρωματικό μέλος (1 ακαδημαϊκός, 1 CEO, 1 υψηλόβαθμο στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελάτη).