News Ticker

ΑΒ Βασιλόπουλος: Το «ΑΒηταρι της Αγάπης» και της εταιρικής υπευθυνότητας

Ένα νέο κεφάλαιο στις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας ξεκινά η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ένα νέο κεφάλαιο στις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας ξεκινά η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Για την εταιρεία, η εταιρική υπευθυνότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς της και διατρέχει κάθε στρατηγική της επιλογή. Με άξονες την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την υπεύθυνη στάση σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας μας, φροντίζει οι ενέργειές της να έχουν διάρκεια, επιβεβαιώνοντας ότι η συνεισφορά συναντά την ανάγκη και η πράξη την ουσία.ABηταρι LOGOΣτρέφοντας το βλέμμα στο μέλλον, η εταιρεία αποτυπώνει στη νέα πλατφόρμα εταιρικής υπευθυνότητας “ΑΒηταρι της Αγάπης” όλη τη φιλοσοφία της. Το δικό της “ΑΒηταρι της Αγάπης” περιέχει όσα κάνει μέχρι σήμερα και χωράει ακόμα περισσότερα.

Εδώ και χρόνια η εταιρεία υλοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα, με σκοπό την ενίσχυση των περιοχών που δραστηριοποιείται. Εστιάζοντας στα προβλήματα σίτισης, προσφέρει καθημερινά τρόφιμα από τα καταστήματά της σε τοπικούς φορείς σε συνεργασία με το “Μπορούμε” και από τις αποθήκες της στην “Τράπεζα Τροφίμων”.

Παράλληλα, έχει δημιουργήσει τα προϊόντα και τα κουπόνια καλού σκοπού (που πωλούνται σε όλα μας τα καταστήματα) τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων δίνονται για την ενίσχυση φορέων σε όλη την Ελλάδα που βοηθούν παιδιά. Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, η εταιρεία διασφαλίζει ότι χιλιάδες μικροί μαθητές, σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα, έχουν κάθε μέρα και για όλο το χρόνο πρόσβαση σε ένα θρεπτικό και υγιεινό γεύμα.

Δηλώνει επίσης περήφανη, καθώς μόνο το 2016, από όλα τα προγράμματα της ΑΒ προσφέρθηκαν 907.966 γεύματα αξίας 2.449.976 ευρώ σε συνανθρώπους μας που το είχαν ανάγκη σε όλη τη χώρα.

Με σεβασμό στις μελλοντικές γενιές, η εταιρεία εφαρμόζει σταθερά φιλικές πολιτικές προς το περιβάλλον και επενδύει στην ανακύκλωση, εντάσσοντας σύγχρονα κέντρα διαχείρισης συσκευασιών σε πολλά καταστήματα του δικτύου της. Σήμερα σε 70 κέντρα στα ΑΒητικα καταστήματα, ανακυκλώνονται συσκευασίες έως και έξι υλικών. Το 2016, στα κέντρα της εταιρείας ανακυκλώθηκαν περίπου 2,7 εκ. συσκευασίες.